Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 20, 2011

Oh, itu KAKI saya yang awak pijak la !


oh. 
saya nak buat report !


hmm..
waktu : petang td , pukul 6 lebih kurang la..

suspek : 
  1. seorang lelaki , 
  2. agak besar , 
  3. berbaju putih dan 
  4. memakai cermin mata 
mangsa ? saya lah.

ok tuan bloggerz ,
begini kejadiannya ~
suspek didapati berundur secara berbahaya 

setelah itu...
setelah itu...
hukhuk *bace dlm nada mrh cmpur sedey
dia telah memijak kaki saya (mungkin dengan sepenuh hatinya)
sampai terasa kesakitan sehingga kini.
huh!

haish...sakit ooooo..
nsb baek dia itu good looking dan meminta maaf.
kalau tidak..
?? huhu xtau la

akan ku igt dirimu wahai suspek . 

saya sengaja bold semuanya . report kan ? haha

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa