Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, August 9, 2011

Lagu Melambatkan Blog.


satu masa dulu.
awal-awal ada blog.
aku jakun.

llike 'oh. aku blogggerrr. yawww. jakunnyaaaa' ~ 

segala widget, yang aku rasa mcm cool ,
semua aku bubuh. jakun katakan. seronok. kan blog aku. rasa mcm perlu kot sume tuuu.

kemudian. aku blogwalking sana sini.banyak la tips and trick yg aku jumpa.
satu yang aku terkesan ialah :

ramai kata kalau blog ada lagu, jd lembap.
means, lambat la nak loading. 

hey, lambat la nak load. malaslah nak bukak blog niiiii
aku dah la guna berukband. bukan laju mane punggg, 
sakit hati nak tunggu lagu tersekat-sekat .

oh, begitu kah ??
jadi , oleh kerana aku jenis manusia yg cepat terpengaruh, 
*utk jangka masa pendek*
so, aku buang lagu . 

lepas tuuu. aku rasa sunyi. alaaa. bosan plak takleh nyanyi2.
tapi kadang2 aku rasa menyampah jugak bila ada blog yg pasang lagu tak bez
ahahhaa. 
melampau kan perasaan aku? sesuka hati jer nak menyampah kat blog orang
blog sendiri tah tah beriban orang yang menyampah.
-.-'

tak kan la dorang nak bubuh lagu Yuna ajerrr. 
ye dak ?

oh. aku sayang YUNA . big FAN of her. fullstop.

tapi tu lahhhh. aku ni cepat berubah
so, kadang2 aku letak lagu kat blog ni
kadang-kadang tak dee. 

so, aku nak mintak maaf mintak ampun kalau korang rasa :
blog ni lembap nak loadinggg. aku dah try, tp tah nape kalau lambat lagii 
lagi teruk kalau korang rasa,
nak terkeluar taik telinga dengar lagu kat blog aku.

huuu. sori.my bad.



Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

Cik Tieka said... Reply to comment

hehehe. sy pun suka dgr yg instrumental jer. lagu merapu mmg x layan ..

made with love by fiqaliqa