Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 23, 2011

Semangat KeNegerian


wah wah. tengok bola tak semalam ? Piala Malaysia tuuu. sebagai kaum perempuan yang dalam golongan tak-minat-bola-tapi-terpaksa-tengok , semalam aku pun join sekaki la satu family tengok tv ngadap Negeri Sembilan vs T-Team kan .balik-balik kerja terus amek port depan tv. dah kata orang Seremban kan, tak kan la nak sokong T-Team plak kannn. well, ofkos le sokong Negeri Sembilan.


selain menjamu mata tengok adik-beradik kembar tuu. aku nak tunjuk la ada gak semangat keNegerian dalam diri ni. haha. walaupun bukan anak jati Nogori. hee. mmg sakan menjerit la kan bila tengok bola. tu yg malas nak tengok tuuu. asik kena marah, kena baling bantal je aku. sebabnyaaa, asal bola lg sikit nak masuk goal je, aku dah jerit dulu dahhh. kalah tengok cite hantu. haha


aku paling suka tang syukor adnan eh name dia ? sori la, tak sure sgt, asal ada bunyik boleh la eh ? hee.yang masa dah hujung hujung game, sengaja plak kepung bola dengan si kembar tuu. haha. kelakar weyh. mana la tak baran pasukan lawan. haha.


harap harap menang la ye tahun ni. hoben jang hoben ! go go nogori ! heee :) sokonglah bola sepak tempatan -pesanan free dari saya :)






Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

Zulfahmi said... Reply to comment

Terengganu juga akan memberi yang terbaik!

Mari kita sokong bola sepak tempatan :-)


Sebenarnya saya bangga tengok peminat bola tempatan semakin ramai sekarang...

made with love by fiqaliqa