Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 27, 2011

Lelaki idaman Malaya atau aku jer ?


assalamualaikum ^^

wah ! gedik lak rasanya. pagi-pagi dah title camni.eh, bukan pagi dah.tengahari lerr.title ni sebenarnya tak tahu la nak letak '?' atau x, sebab mcam lelaki idaman aku jer. hee. tu lah letak question mark. so,biasanya mood pagi ni dipengaruhi oleh mimpi malam tadi.haha.okey, semua orang mesti ada ciri-ciri lelaki idaman yang sendiri suka kan ?so, aku pun macam tu jugak laaa. hee

apa ciri-ciri lelaki idaman korang ?wujudkah lelaki idaman korang tu kat dunia nyata ni ? atau hanya wujud dalam khayalan korang semata-mata ? dalam cerita dongeng rapunzel ker ? haa. eh, hero cite katun rapunzel tu memang hensem pun. hebakkk gila kehenseman die. haha. malang sekali, katun semata.
ni ha flynn rider :) hee
macho tak ? malangnya. katun je punggg

okey. tu lah die watak animasi paling hensem dan macho aku rasa la.cerita rapunzel . bez kot. bukan budak-budak je suke. remaja yang perasan budak macam aku pun suke tauuuu :p

baiklah, sebenarnya, nak bagi tau, lelaki idaman aku ialah. cewaaah. sebenarnya banyak sangat la kan.tapi kena short-listed kan. haha. bajet tak ?dah sedia ker nak tengok lelaki idaman aku ? hahahahaha.

macam biasa, gambar curik kat pokcik google jer. heee



lihatlah dunia ! Anuar Zain bebeh !!! adeyyy. kemain hensem. bakat menyanyi memang hebak gile la kan. sape tak kenal ? tapi yang aku geram tu bila ada orang kata die gay ? ! hey. tak baik tauu. mentang-mentang Anuar Zain tak kawen lagi, korang memandai je kan ? hello, die tak mesej aku pun cakap cam tu. *erk -.-' hee. okey, memang nampak beno menipu le kalau Anuar Zain mesej aku kan ?

okey, kualiti pada lelaki macam ni aku rasa dari visual la.. yelah, bukan aku kenal rapat gile. public figure kot. Bersih dari gosip, sangat talented dan Visual yang sangat menawan. Suara die, boleh buat gadis-gadis Malaya yang minat + adore + suke kat die terjerit-jerit atau terlompat-lompat. kalah beruk dapat bungeee. hee. melampau lak. tak de lah macam beruk kan. perumpaan je kot.

aku dan ummi tersayang memang minat gile kot Anuar Zain. bila drive tang lagu die jer, memasing tunjuk bakat terpendam yang terselam menyanyi lagu die. sedaya upaya tau. kalau tak tahu lirik pun jadi tahu sebab dah selalu nyanyi kan. haha. sampai rasa boleh masuk jangan lupa lirik jer. haha

Anuar Zain ni boleh dikategorikan lelaki metroseksual kan ? aku tak tahu la istilah betul ke tak. tapi aku selalu dengar kat tv cakap cam tuuu. hee. okey, lelaki metroseksual ni, mereka yang amat mementingkan penjagaan kulit muka, penampilan tu la.. so, nampak kemas, bersih, menggoda, hensem tak hingat. hee

dah nama public figure kan ? mestilah kena sentiasa jaga semua tu kan ? tak kan la nak naik atas pentas muke berlekit macam baru lepas membajak tanah ke ape ke.lagi-lagi bila zoom tuu. haaaa. xla nampak burok benor.cuba la teliti sikit Anuar Zain tuu. kan kemas jer :)

tapi aku rasa, kalau Anuar Zain comot sikit pun tak pe dah. sebab peminat-peminat die mesti minat melalui suara dulu kan ? so, kalau die nyanyi je, dah memang sedap dah. merdu sesangat lah peah oi.


erbaru, lagu hit Anuar Zain, sedetik lebih. kalau tak pernah dengar tak tahulah nak kata. tapi kalau korang tengok cerita Hikayat Merong Mahawangsa, mesti korang tau kan ?


so, yang pentingnya dan main point di sini, Anuar Zain ialah lelaki idaman aku. haha. gedik kan ? bajet sungguh diri ini. wahaahahha. tak kesah la peah, 


okey, terima kasih sudi baca :)

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

2 suka komen:

no_answer said... Reply to comment

haha .
oke lah tuh .
anuar zain best ape ?

gadis gadis sekarang ramai carik yang jambu ..
awwww ~

hudatorpedo said... Reply to comment

hahahahahahaha . sweet gilaa :D

made with love by fiqaliqa