Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 3, 2011

Kesya Contest (Aku & Tudung)



assalamualaikum ^^



weee. lame rasenya tak join contest montest nii. hee. tergedik lak hati rasa nak join jugak. harap-harap qualified. hehe. contest ni dianjurkan oleh cik kesya. oh,no no no... bukan kesha retiss tu ye. warh. sedap lak ayat cik epal retiss tuu,hehe.




ha, tu larh die cik keysha nye... hee




dan syarat-syarat nak join : *copy dari cik kesya*


Cara2 nak join
1) Tajuk entry ni mstlah Keysha Contest  (Aku & Tudung) 
& letak skali pic keysha ni kt entry k :)

2) Mstlah ada blog sndiri n follow 2 blog bwh ni

3) Hantarkn sekeping gambar anda n tudung yg plg ske. Leh je nak posing berkumpulan tp hadiah hanya utk tuan pny blog (*0*)
4) letak kt sidebar pic kt ats & link kt blog keysha blk

5) Tag ke 3 org kwn

6) Ble dah join jgn lupe comment kt entry ni k. 
kt blog keysha1111.blogspot.com
So keysha leh tau spe yg masuk : )

keysha nak bg hadiah ..bukan 1,2 or 3 tp 10 hadiah (^0^)
jadi harapan korang utk menang lg besar

Tarikh tutup contest ni 30 Jun

Hadiah2 menanti anda :)

Hadiah tempat 1 : barangan bernilai RM50
Hadiah tempat 2 : barangan bernilai RM30
Hadiah tempat 3 : barangan bernilai RM30 
7 hadiah saguhati : barangan bernilai RM10
Ape tunggu lg jom join ramai2 (^0^)



oleh kerana aku malas nak selongkar folder carik gambar aku. so, aku amek je la gambar header ni. hee. ni pun dengan tudung yang paling aku sukeee. rembat dari jalan masjid india. hehe.murah jer pung .hahaha :p



kecik je la pulak. tak pe larh, nanti cik kesya zoom la ke eh? hee :)



so, nak tag :


wish me luck ya !!


Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

keysha said... Reply to comment

thanks join contest (^0^)

made with love by fiqaliqa