Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Abah


assalamualaikum ^^

itu abah saya. jgn curik. hee :)


terima kasih abah sebab dulu amek anta naik moto balik dan pergi sekolah. walaupun kadang-kadang penat keje kat pejabat, abah tetap datang amek. walaupun kadang-kadang lambat, abah tetap datang, kadang-kadang saya merungut, sebab nak balik umah cepat-cepat takut ter miss cerita kat tv. huu. teruk kan. sori abah.


terima kasih abah sebab bagi anakmu ni tak pernah rasa lapar dan susah. terima kasih abah sebab jadi role-model kepada anakmu ini yang serba tak tahu. abah sentiasa ada jawapan kepada semua kemusykilan. tak lupa jugak, terima kasih abah sebab bagi pinjam kereta selaluuu. hehe


banyak lagi terima kasih kat abah . sebab saya dah hidup 21 tahun kat dunia nii. dari saya lahir sampai sekarang, saya nak cakap terima kasih untuk semuanya. semuanya .  love u dad. happy ABAH day :)


selamat hari abah kepada abahku. hee :) abah means a lot to us. sayang abah. hehe. walaupun abah tak baca entry ni, tp tak pe. insyaAllah i will try to be a good daughter for u . may god bless u now and here after.  
hari-hari hari ABAH :)

p/s : rasa nak nangis lak taip ni. huu. terharu dengan jasa-jasa abah. huu :(
Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa