Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 24, 2011

bodoh bia berpada-pada sikit


assalamualaikum -.-

amaran :    - ini adalah satu sesi luahan hati demi terapi diri sendiri
                 - segala ayat dan perkataan yg ditaip memang tak
                    menjaga hati sesiapa.

ewah ewah. title entry kali ni memang meluahkan segenap rasa yang x puas hati campur marah campur berbagai lagi rasa yang memang perlukan urat urat semua naik darah

ya, kami tahu kamu pandai sangat. sesangat pandai.
dpt 4FLAT. DEKAN semua kamu sapu. *kononnya ~
tapi, kalau bercakap tu, boleh tak guna otak yg kononya pandai tuu ?
kalau ko dah mengata kawan kawan aku, dengan aku sekali ko kutuk.
boleh ke aku dok diam jew ?
konon-konon aku buat2 tak dengar la. gi tu ?
lain kali cakap berpada-pada. bodoh pon, bia la berpada-pada sikit.

tolonglah weyh,
dah sem akhir dah, nak cari gadoh g wat pe ?
tak pasal pasal ko kena bang dengan kitorang satu geng
hey , pikir la sikit ,cuba la kalau terkena batang hidung sendiri,
tak rasa sakit hati ke bila orang mengutuk kita blakang2 ?
nak, ckp r depan2. ckp blakang, apa ko dpt ha ??

akhirnya, ko jugak malu kan ?
skunk tak payah bajet2 baik dan pura-pura yg ko tak penah cakap dan buat semua tuu
sudah la weyyyy. dah tau sangat perangai ko tuu
tak payah cakap banyak. dah memang terbukti ko salah.
tak payah mintak maaf kalau sikit pun tak de rasa ikhlas mintak maaf tuu
tak payah la nak pura pura baik.

geli tau ? jijik pun ade.
bertimbun timbun
mengata orang lebih. diri sendiri tak ingat.

huh. habis puasa aku terbatal hari ni sebab tak dapat tahan kemarahan kat kaw.
menari-nari setan tgk kami semua marah meluap luap, menggelegak di sebabkan kaw.
tahniah kat kaw !

terima kasih sebab bagi aku tambah dosa lg hari ni.
terima kasih !
Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

3 suka komen:

storyfromme said... Reply to comment

sabar,sabar.pasne pegi je bom budak tu.huhuhu.gurau je.

fiqaliqa said... Reply to comment

dh mmg kena bom dh td tuu. padan muka die. hahaha

Meyra Haney said... Reply to comment

umey , aku pun dalam keadaan yang sama macam kau . rasa nak kakikann jeww . ishh , tapi kita bukan laa org yang sama .

made with love by fiqaliqa