Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 28, 2011

kaki "banglink" bukan kaki bangku


assalamualaikum ".

ehem ehem. jgn ajak ah g bowlink.
jgn ajak ah si fiqaliqa nih.
die ni, kaki "banglink" !

waaa. syukur alhamdullilah, skrip seperti diatas tak pernah lagi kedengaran di telinga capang aku nii
jangan nak kecik kan hati aku yang memang tak besar ni eh ?
term - 'banglink' adalah term merapu yg naru di reka oleh aku kerana aku telah sedar diri
hekheeeee.... sebelum ni bukan tak sedar, tp,,,,, rasa cam tak dapat terima kenyataan

ngeh ngeh ngeh
oleh itu, dengan rasa rendah diri + bangga sikit,
haa ? ni pun kaw nak banggakan ?
laaa...

tak kan kat blog orang lain pulak aku nak bangga diri sendiri kan?
mestilah kat blog sendirian berhad sahaja. hehehe

okey, take note, amek nota kukukaki dan sebagainya bahawa
fiqaliqa memang tak reti dan tek reti lagi tak reti berlipat ganda bermaen B-O-W-L-I-N-K
ada ngerti ?

jadi,, dengan ini terma 'banglink' jatuh ke atas diri ku sendiri
dan sesiapa lagi yang sewaktu dengan aku,
boleh amek terma ni, dan sebarkan dekat membe-member bila diorang ajak ber-bowling.

eh.. bowling ke bowlink ? suke hati aku je menaip.
haha, tak kisah la. tapi korag tahu kan apa ke mende tuuu ?
ala... yg kena lempor bola berat gajah dalam terowong untuk jatuhkan semua pim-pin yg ada dalam terowong tuu. ha,,, ini description aku,,,

korg g la google ye in case seriously tak tahu menatang game bowlink niii

*tapi, jgn guna terma ini dalam UPSR, PMR, SPM ataupun DIPLOMA anda, sebab nanti,
konfem-konfem A.Samad Said marah. ini suka-suka jew. hehe

sebab musabab utama ialah,
  • bola yang berat gajah untuk dilempor tuuu
percayalah, aku rasa macam lontar peluru time skolah jew tauu *huhu

  • terowong atau lane tuu, macam tak logik je jauhnya. mana la mau nye...nak jatuhkan semua pin ? oh NOOOO

  • apa perlu longkang tuu ? itu penyebab aku rasa malu teramat bila bola berat macam gajah tu masuk kat situu. then brader brader tak bertanggungjawab, gelak kan. adehhh. jatuh sahammmmmmmm. -.- erk ~

hahahaha. itu la diee, sebab musabab yang aku dok pertikaikan.
weehewww -.-'



terima kasih sudi baca :)
Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa