Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 26, 2011

rupanya kaw follow aku ?


wahahahaha. rasa nak gelak, terharu pun ada, kelakar tak leh nak cakap. patut la selama ni semua entry aku kaw tau. rupanya kaw follow aku. aisehhhh. terharu habis la. blog aku yang tah hape-hape dan mengarut ni, kaw follow jgk kan ? maseh-maseh !

dah kata aku suka promote belog sana sini dan kata aku try nak jadi blogger femes, tapi, aku tengok, kaw follow aku jugak kan ? tak tahu lah kaw tak perasan atau kaw perasan tapi memang nak tahu cerita-cerita hangat dari aku. sebab kaw ingat aku nak cerita pasal kaw ke kat sini ? adeyyy.

terima kasih la sebab follow okey. aku baru perasan. kot ko tak tau remove kot. tapi tak yah la remove. aku tak kan dedahkan kaw sape. selagi kaw tak sakitkan hati aku balik. muehheee. lagipun bagus gak kaw follow, aku rasa terharu gilerrrr. aku kan stalker kaw. bak kata kaw la .. ramai betol perasan aku mengstalker  mereka. ish2... kesian korang ni. sebabnya, kena g makan ubat cepat, ubat untuk mengurangkan bajet HOT tuu. g cepat. nanti bawak ke tua plak. hahaha.

lagi sekali terima kasih la. sebab bila aku update, mesti ada kat dashboard ko kan ? dah menyampah, tapi asik ada je muka aku. hee. terharu dengan semangat kaw. :)


its OK you act the all innocent, 
make people think your kind.
but i know the real you,
just wait till others see how two-faced 
backstabbing lieing hypocrite u are :)


okey. terima kasih. kaw dah hilangkan kesengihan pagi aku..
trimas dari bruno mars !

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

2 suka komen:

::rinzz A:: said... Reply to comment

betul2 terharu kaw ni......sukung2

fiqaliqa said... Reply to comment

haha ya betul tuu. kita kena terharu orang macam niii ! haha

made with love by fiqaliqa