Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 26, 2011

tabiat pelik pagi hari



assalamualaikum ^^



wahahahaha. SELAMAT PAGI MALAYSIA ! hee pagi ni terasa sangat nyaman sekali.haha tak tahu la kenapa. mungkin hari ni bangun dari tidor terus peluk bear busuk yg lama tinggal kat hostel .haha padahal seminggu jew. mandi, gosok gigi, lepas tu sengih sengih kat depan cermin bilik air. eh eh, rasa macam dah putih sikit gigi arnab aku. eh bukan, gigi kapak aku. haha. lama kot menyengih. ta tau ape motif. wahaha. 


malam tadi mimpi dah exam . padahal belom pun. excited sangat atau itu adalah satu peringatan untuk aku supaya pegi study. exam esok ok. esok paper English Language le. ko dah la banyak makan belacan , cencalok, semua. langsung tak de makne cheese ke creamy cabonara ker, yogurt ker. haram nak speaking dpn orang fluently. adeyy. tak pe lah. jawab je la pe yg boleh. haha. dalam mimpi tuu siap boleh meniru lagi. ish2. betol-betol peringatan, kalau tak study, makanya tak dapat jawab exam, tak dapat jugak meniru sebab ni exam final. pengawas jaga macam mawas. haha. mata melilau jew. lagi pun, ustazah kata, tak berkat. hee. dah tobat dah ! hehehe 


rasanya sem ni paling pemalas sekali. sebabnya, esok nak exam, hari ni baru nak pegi amek slip. haiyaaa. teruk betol. tapi dalam hati rasa nak amek esok jew. exam kan petang, amek la pagi. haha. jimat baju. tak yah nak kena basuh lagi. tangan aku dah la allergic. asik basuh baju jew. time kawen jari jemari dah macam nenek kebayan. kedut-medut campur menggelupas semua. hui. pedih kot. kesian tau kalau orang allergic ni. jangan ejek2 ok. sensitif. hehe. tapi dari basuh baju, aku lagi tak suka iron baju. ish leceh betol. huu. 


sebab tu larh bangun pepagi hari ni. sebab nak pergi amek slip exam. huu. pagi ni jugak baru aku discovered yang aku ada tabiat pelik . bila bangun pagi rasa rajin semacam, terus lipat baju, haha dan ada hari tu, bangun-bangun pagi, terus cuci bilik mandi. rajin kan ? agaknya, time pagi adalah time aku kot. ni kalau selalu time ni memang dok membuta lagi. lain la kalau ada kelas .ish-ish. apa punya anak dara hang ni laaaa.. ;p huu. okeylah, nak siap ni.


bui bui. terima kasih sudi baca :)
nak bagi hadiah kat mak  ? klik la ni :

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

Orked said... Reply to comment

ecececee , apakah tanda itu tetiba rajin . aku slalu rajin sbb 'kawan baik' nak dtg . haha

made with love by fiqaliqa