Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 24, 2011

Fiqaliqa Fashionista Win 1st Prize !


assalamualaikum ^^


wahahahaha. lame tak update. hee
pergi membawa diri dari selatan ke utara. haiyaa
penat wooo. baru je balik ni haa

yg beznya, dalam masa bercuti tu
menang plak lucky draw.warh ! bez tuuu

igt tak entry ni ? Twinscraftlife Lucky Draw
lucky draw yg aku masuk last-last minit tuu.
alih-alih mng lak . tu rezeki namanya.
alhamdullilah :) macam tak percaya kan ?
ha, Klik sini ! kalau tak caya :) hehe

kali ni, Alhamdullilah, aku dh 3 kali menang GA.
mula2 GA BookStack , lepas tu BCSH ,terbaru Twinscraftlife plak
wa.. bez bez. Alhamdullilah. sebab ni lah aku buat GA plak
khas utk follower2 dan korang yang sudi join !

kalau ada rezeki, ada la kan , apa salahnya mencuba ?
ye dak ? alih-alih dpt hadiah jew. kan sonok tuu
korang cuma perlu menaip je kan ? hee

okey, tak sabar nak dapat hadiahnya :)

nice to meet u too Akma :) cant wait ! hee

key-holder :)
jom jom join Fiqaliqa Fashionista 1st GA !

terima kasih sudi baca :)

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

3 suka komen:

fadwa daud said... Reply to comment

walaweh!!tahniah!tahniah!!
saya yg dapat 2nd place tu!! x sabar jugak nak tunggu 'kawan' baru sampai..hik~ (^_^)!!

http://balqisinsyirah.blogspot.com/2011/04/dua-kemenangan-dalam-satu-malam.html

nurulSYAFIKA. said... Reply to comment

wah bestnya dapat menang hadiahhh (:
congrats

fiqaliqa said... Reply to comment

@fadwa : hee tu lah . tak sabar :)

@syafika : hee thanx dear :)

made with love by fiqaliqa