Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 3, 2011

Zizan VS Shaheizy Sam ABPH2010 !


assalamualaikum '',

wink wink ! terujanya ABPH malam ni.
yg penting, YUNA ada perfome tau . uuu.
tapi sedih tak dpt tgk. huuu

yela, nak balik kolej dah
dan broadband pun akan ditinggalkan kat rumah
yela, dah kata konon-konon nak berdikari tanpa broadband. haha
yeye jew. setakat ni dah seminggu la aku penah tak guna broadband
guna time balik umah jew. means weekend baru update blog :)

ni pun kejap lg nak balik la ni
tapi sebelum tu nak post dulu entry ni .

ABPH2010. waaa. korang bez la. dpt tgk
hmm. ok lah, calon fevret aku ialah


ZIZAN ! yang RajaLawak tuuu

Zizan RajaLawak

kalau ada yang tak kenal, tak tau la nak cakap pe
huuu. femes kot. cuba tanya cik tipah, kak joyah sume .
konfem deme tawu !
kalau zizan buat lawak. mesti gelak.
dia memang talented dalam bidang dia sendiri
dan Zizan tercalon jugak kategori pengacara Tv lelaki Popular

haaa lagi satu fevret calon aku ialah JOHNNY DEEP malaysia ,
siapa lagi kalau bukan SHAHEIZY SAM .
lu langsi lu mati okey ?
aku memang kipas susah mati dia
sebabnya bila dia berlakon jew
rasa macam teruja.
dari zaman budak-budak dulu kot
sampai sekarang. watak apa pun, tetap jadi jew
lagi-lagi dalam cerita ASMARADANA yang heroin die TIZ ZAQYAH tuu

Shaheizy Sam aka Johny Deep Malaysia

 sangat kacak bergaya ok ?
hee . so, kepada korang, sapa plak calon fevret ?
harap2 ,malam ni meletop sebab kakak tersayang aku perfom.

sape ? YUNA la. haha


*padahal die kenal aku pun tak. huu
tak pelah, mungkin satu hari nanti. hehe :)

oklah, terima kasih sudi baca :)
bui bui u all !

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa