Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 18, 2011

feeling lebih makan cekedis



assalamualaikum ^^

wee. selesai sudah cabaran paling mendebarkan hari ini, hee. bajet jer. padahal cabut undi untuk GA jer. hehe. pada semua yg menang, tahniah ye, ni 1st GA dari Fiqaliqa Fashionista tapi korang sudi gak join, hadiah pun tak seberapa. tunggu la aku kaya raya nanti duit kepuk-kepuk, aku bg hadiah bez punye ye ? hehe

jadi, ini adalah entry ringan-ringan jer. bukan ringan-ringan pegang-pegang larh ! ui ! choi tau ! entry ni aku kata ringan sebab sesaje nak bg korang tengok gaya aku yang feeling lebih bila makan cekedis di tepi pantai sambil dengar pakwe bff aku, iaitu pija , menyanyi untuk die,haha. memandangkan aku tiang lampu sebab keseorangan, jadi, aku pun layan makan cekedis yang pija beli kat tesco manjung. haha.

terok kan ? dah la orang dating die menyibuk, makan cekedis deme lak tu, hee. tak pe lah, kata bff kan. hehehe.i hve great day with u :) merempit bersama weyh ! i love u larh ! aku sayang pija ! hee :) so, nikmatilah iklan cekedis paling top abad ini ! hahaha


menikmati cekedis yang di sponsor pija
gambaq kat atas ni .gif, so, patutnya gambar ni bergerak-gerak la, so, kalau die tak gerak, korang klik la gambaq tu. hehe. baru boleh tgk muke feeling lebih aku tu. hahaha. klik tau !



"saya harap YUNA anggap saya adik die"
eh, aku serius tau ! hahaha


ni lah die, bff aku ! pija pijot !


alamak, gamba kita blur plak. hee, tak pe lah, style baru. hehe. nanti ade masa aku datang umah hang lagi , leh ronda-ronda dgn incik tedy tuu. hehehe


terima kasih sudi baca :) kalau sudi, klik la HB saya. hehe


Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

5 suka komen:

Orked said... Reply to comment

mey kesik nya kau nehh yang ? kat mane wehh ??

Syed Hilmi Syed Yahya said... Reply to comment

mkn cekdis pija eh..abis prol nk mkn ape nnt..?? hehehehe

fiqaliqa said... Reply to comment

meyra : kat marina, g umah pija, jenjalan. hehe

syed : ala, tak pe, bff kena share semua. haha

fyrafauzi said... Reply to comment

suka gambar yg no 2 tu :)

fiqaliqa said... Reply to comment

hee. thanx fyra :)

made with love by fiqaliqa