Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 25, 2011

super eksaited ketemu retisss yawww !


retiss a.k.a artis. sebelum ni aku rasa mcm artis tu 'tipu' , tak wujud punn. means macam dorang sekadar dalam tb jer. tak lebih dari tuu. dan kalau nak terserempak retiss pun anda mestilah berada di KL sebab banyak retiss shopink mopink di KL dan duduk di KL. so, chances nak jumpa selebriti ni tinggi la.


itulah sebabnya aku rasa artis ni tak wujud pun dalam dunia nyata. dalam dunia yg sama mcm kita. heh. kesian aku. komplikated sangat. haha.


tapi yelah, artis pun sebenarnya manusia biasa jer. pegi shopink, jalan-jalan, keluar rumah, tak la ade dalam tb jer. hee. ini semua setelah aku jumpa artis ni :




yeah bebeh. aku jumpa Zaquan Adha with her wife Ayu Raudha. pergh. seriyes dua-dua sama padan. Zaquan memang buat aku teruja eksaited sebab die hensem giler kott. Ayu pulak memang cun. seriyes. muka licin siottt. walaupun sebelum ni aku tak la fan sangat ngan dorang sebab dah ramai sangat kawan aku berebut minat si kembar yang hot tu. ahahah. tapi lepas aku tengok depan-depan, ya, memang patut la dia digilai ramai. ahaha. 


biasalah, manusia suka benda yang cantik-cantik ye dak ? hee. hari sebelum aku jumpa dorang berdua ni, aku just nampak Zaquan training bola kat padang sekolah adik aku jer. almaklumlah, dulu die pun ex student situuu. tengok dari jauh pun aku dah terkinja-kinja menjerit, ni apa lagi, dapat tengok dekat-dekat. seriyes eksaited yaww !


mula-mula rasa macam tak percaya jer. tapi tengok betul-betul, ha, konfem, siap ada Ayu sekali, dah konfem la tu Zaquan n Ayu yang retiss tu. ahaha. tapi yg tak syoknye, time tu tengah kerja, so, cam xleh terkinja sangat la. mereka kan customer, maunya tak selesa, tak nak datang dah. hee. so, kena la behave sikit walaupun dalam hati melonjak-lonjak rasa nak  borak sebarang dua. heheh


so, tak leh la berposing sakan dengan baju uniform keje. langsung tak dak feel. huhuhu.so, ni je lah gambar yang tak berapa nak gembira bila tengok sebab dress code aku yg tak syok utk tgkap gambar bersama retiss. huu

artis memang ada pengaruh. tak kisah la minat ke x, aku terus eksaited nak begambo. hahaha

close-up Ayu Raudha with Me ! tangan ayu licin gila siottt !
ayu memang sporting larh, btw, Zaquan xdek sebab die dah tunggu Ayu yg di stopkan oleh kitorang sebab nak amek gambar bersama. haha. satu family pakai kaler biru letrik. urgh. baju aku. salah timing la jumpe retiss. xpelah, janji jumpa. kaw ado ? ahahaha. daa !


thanx la kat artis berdua ni yg buat aku percaya, mereka juga sama mcm kita ~ hee :)


p/s : hari selepas jumpa Ayu n Zaquan ni, Dato' Siti pulak datanggg. promo simplysiti tuu.tp mcm biasa larh, time keje baru nak jumpa retisss, memang tengok je la citenya. hukhuuu :( rugi-rugi.

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa