Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 23, 2011

In TREND hair cut


bosan dengan gaya rambut sedia ada ? hey gurl, cuba try style yg baru, hot, chick dan paling penting, trendy ! jom usha !

Pixie Cut
pixie cut ? apa tu ? basikal fixie ? potong basikal fixie larh ? no no no. kita cakap, " amoi, saya mau pixie cut ye " bila berada di kedai gunting rambut. hee. baiklah, lebih jelas lagi, pixie cut adalah salah satu jenis potongan untuk rambut. nama canggih kan ? trend yang sangat in sekali bagi 2011. pixie cut. Vanessa Hudgens dah try test. cuba tengok :

SEBELUM / BEFORE


SELEPAS / AFTER


Rihanna Looks

Emma Watson too :)

basically, pixie cut lebih kurang mcm boy cut, tp lebih edgy , dan lebih fun. tengok gaya Vanessa Hudgens tu.  oh-so-chick kan ? rasa jeles menebal dalam sanubari. so,  jangan teragak-agak nak potong terus rambut yang panjang mengurai tuu, selagi rasa nak try, go for it. mana tahu, gaya baru akan buat kita nampak lagi style kan ? ada bran ?


Bob Cut
bob cut juga salah satu jenis style potongan yang in trend bagi 2011 ni. langsung xdek kena mengena dengan bob pelawak atau apa. harap maklum. Bob Cut style ialah potongan rambut pendek , dengan rambut di potong pendek di bahagian belakang, bahagian sisi rambut sedikit panjang melebihi telinga. susah plak nak susun ayat kan. haha. tengok je la gambar ni ye.





Curly & Colour Style
Rambut panjang ? sayang nak potong tapi nak cuba sesuatu yang baru ? cubalah curl style. rambut kesayangan tak hilang, tapi bergaya baru :) tapi rumit sikit bagi yang bertudung, sebab nanti pakai tudung, hilang lah kerinting tuu, lainlah kalau rajin nak buat hari-hari. ikut suka korang la ye. style curl memang evergreen dan cepat buat orang lain sedar kehadiran korang yang berambut curl tuu. 


tu yang kelebihan tu. comel jee :) ada macam-macam jenis curl boleh digayakan, curl yang sedikit, atau curl yang banyak dan kecik-kecik. ala-ala rambut hafiz awan nano tu, curl yang kecik dan banyak.terpulanglah korang suka gaya curl yang macam mana. bagi aku, aku suka yang sikit-sikit je, tak terlalu tebal curlnya. jom usha :)

Ashley Tisdale Look



okey, tulah Top 3 trend hair cut yang paling in bagi 2011. apa lagi, cubalah ! korang pasti suka :) hee







Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

Atiqah Razak said... Reply to comment

pernah beberaape kali try bob cut ;)

made with love by fiqaliqa