Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 1, 2011

Pengorbanan Masa Seorang Blogger


masa itu memang emas 
okey. huh. lelah rasanya. tulang temulang macam makin mengecut. badan makin kerempeng, melayang-layang. jangan tanya berat badan aku berapa, sebabnya setiap kali timbang tak pernah cecah atas 40kg. berat macam budak-budak. nak kata aku xmakan, aku makan je kot. banyak pun. cumanya mungkin aku terlalu workaholic kot. hmm. workaholic la sangat kan. sampai aku rasa takde life dah. gosip panas, cerita kat tb langsung tak de masa nak jengah. kesian kan ? itulah, sampai aku terlupa nak mengupdate blog ni. cerita dalam draft berlambak, tapi asik tersimpan je. sebabnya aku selalu tulis sekerat-sekerat. haiii. susahnya nak bagi habis satu post. huhu. 

zaman study dan blog
dulu masa mula-mula ada blog memang semangat, sebab time tu study je kan, tak de pe nak buat. banyak masa terluang. so, bila dah alam bekerja ni, memang masa tu amat-amat berharga, so, adik-adik yang masih tengah study tuu, hargai la time korang study tuu ok ? jgn sia-siakan. walau seminit. sebab lepas tu, dah xdek masa nak enjoy enjoy. huhu. tapi jgn la plak asik enjoy je kan. habis la study kemana tahhh. balance laa ye :)

zaman bekerja dan blog
dah berapa hari tak online. rasa kekok tu ada la mula-mula, lama-lama rasa tension. haha. setakat wifi kat fon je, tak puas laa. tak leh maen sims lak tuu. huhu. sedih tauuu.blog pulak dah macam blog puaka. berzaman tak de cerita. haha.itulah bezanya zaman time study dengan zaman alam bekerja ni. memang susah nak carik masa mengadap laptop. seriyes aku tabik sape yang berjaya buat dua-dua :)

sokongan follower dan pembaca :)
tapi alhamdullilah, ada lagi follower baru yang sudi follow dan komen. maseh yee. stay tuned lah ye untuk cerita hangat terbaru dari aku. hehe. bila aku free la kan ? hee :) pape pun, sayang korang :)




Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

MAY said... Reply to comment

hehe..betul la tu...tgh keje pun sibuk tgk blog orang ni.mcm ne?hihihi

made with love by fiqaliqa