Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28, 2011

panahan buger double daging black pepper kak izah dan cik baha !



assalamualaikum ^^

wee. yeah. panjang lak ai title entry ni. menunjukkan keterujaan ye di situu.ok, sebenarnya baru bangun ! ye, aku tahu sekarang time patutnya masuk tido, bukan bangun tido. 

akan tetapi... ecewah ! hee aku telah terpanah oleh panahan syaitan-syaitan yang bergayut membuai-buai di sekeliling badan aku. bukan hanya tang mata, tetapi juga tang perut yang kekenyangan melampau.

tadi sebenarnya dinner jam 8 lebih kurang larh. tau kan aku makan ape? buger okey. setelah mengidam beberapa malam, akhirnya malam ni dapat juger.buger apa? tengok title tuu. buger double daging plus black pepper dari gerai kak izah dan cik baha yang berada di kawasan hostel Kolej Uniti .

harga ? memang affordable. ceceh. haha. memang berbaloi-baloi larh.RM2.20 jer. ha, murah kan? bagi student yang kopak kayap macam aku, memang berbaloi la kan. kalau nak dibandingkan bila aku beli buger di bandar seremban yang permai tuu. baru buger daging biasa dah RM2.00. ha, mahal kan ? kesian duit abah. hee. kalau kat sini, save sikit, kalau budak-budak kolej ni, memang tau sangat dan kenal la kan kak izah dan cik baha.

kalau tak kenal , memang nak kena cepuk.kak izah dan cik baha ialah sepasang suami isteri yee. mereka menjual buger yang sedap dan murah, jagung yang boleh pilih nak letak susu atau madu dan wafer yang macam-macam perisa lagi gebu.okey, dah promote di situu. marilah semua, beli buger di gerai kak izah dan cik baha. hehehehe

double daging dah-dah tentu la ada dua keping daging kan? tu larh yang buat kenyang sesangat ni.dengan  daging die yang sedap, enak, mempesona, ditambah pulak dengan sos black pepper.perhhhhhh ! bayangkan ! okey, dah bayangkan ? sekarang bayangkan plak roti buger yang lembut , gebu. tak boleh tolak maaa ! marvelous. delicious, femes amos. *hiperbola. metafora.apa2 je larh.

lepas makan, terus perasaan berubah menjadi indah, aman, dan terbuai-buai dengan angin sepoi-sepoi bahasa malam ni, yang terus buat aku terlelap setelah membelek-belek teddy busuk aku. haha.

macam tu la ceritanya.dan sekarang aku dan terjaga dan terus macam mamai update blog plak. sememeh betol muke. hee :p mereka kata tido time kenyang akan mengakibatkan kita rasa menyesal berminggu-minggu sebab perut boncettt. tak pe lah. boncett kan comelll. heheehhehe

okeylarh. sekian saja dari saya. kejap lagi nak sambung tido balik. izinkan beta beradu yer ~haha bajet !okey, bui bui semua. terima kasih sudi baca :)



Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa