Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28, 2011

rambut gugur rasa nak botak jer ~



assalamualaikum ~

dikala korang membaca entry ni, *kalau baca larh, aku sedang sangat miserable .sangat. huu.disamping melayan lagu sebenarnya-Yuna versi AJL 25, dan melayan lappy depan mata, manakala buku dan nota exam di atas peha menunggu untuk di baca dan bilik air memanggil-manggil suruh mandi. haiyaaaa

miserable betol. tiba-tiba rambut gugur. eh, aku taip aku tak mandy lagi ye ? habis kantoi. lantak larh. malas nak backspace. nak express jer. hehehehe

gila dasyat rambut aku keguguran. oh no, ni yang rasa nak botak je nih ! kan senang.huu. tapi haram plak kan.kunk terus kawan-kawan tak ngaku membe atau paling parah, aku pun tak ngaku diri sendiri. haha. hampeh jer ~

okey, baiklah, korang ada tips tak nak mengatasi keguguran ni? bukan keguguran lain, keguguran rambut ni haaa. tulun ! nak g salun fulus tak dak weyh. g pun tak berani dan tak caye kat amoi salun tuu. nanti macam-macam lak die tempek kan kulit kepala aku ni haaa.. mane nak tau kan ?

nak kata aku banyak fikir sangat sampai rambut gugur ni, tah la, rasa tak pun. malas je nak pikir. haha. tapi, mengapakah rambut ? mengapakah kaw layan aku macam ni ? penat sungguh rasanya asik nak menyapu bilik sebab banyak sangat rambut. dan ofkos la rambut aku yang gugur tu kalau dilihat dari segi kepanjangan rambut tuuu. huuu.. teruk ah cam ni. macam orang buat kimo lak.

lama-lama boleh botak . belum sempat kawen dah tak de rambut. haish.bayangkan la, terkejut suami aku kunk. selama ni pakai tudung, mana nak nampak ye dak ? tetiba baru tahu rupanya isteri die tak dak rambut. haha. haru jew. okey, dah. jangan ngarut.

okey, aku adore sangat rambut fauziah gous. ikal mayang ker cam tu larh. ayu gile. tapi dah kalau asik keguguran, canor aih ? 

wahai cik fauziah, pakai syampu apa? rambut tak gugur ker ? kesian aku. huuuu -.-' okey. baik aku segera merungkaikan ke-miserable-an ini. bui bui .


terima kasih sudi baca --.

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

3 suka komen:

Rad Zuan said... Reply to comment

aq nak aiskrim walls double dutch!

chill~
pakai syampoo sudah~
ue lahh susahnya perempuan ak?
haha~
jeles ak dekat kami kaum lelaki yang COOL walaupun botak niew??
haha~

sory-sory~

fiqaliqa said... Reply to comment

haha nah nah amek walls double dutch :)

hee. memang jeles punnn. kenapa lelaki tak keguguran ? huu

storyfromme said... Reply to comment

bukan rambut fauziah gaus ni lurus ke sebenarnya.tu hasil pegi salun tu.

made with love by fiqaliqa