Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 15, 2011

tittle ? homesick -.-'


assalamualaikum --.

okey, hari ni tak de entry pn kan ? huu
sebab hari ni busy sikit. hee bz download video Yuna Inspired :)

lepas ni boleh tengok sampai mata lebam. hee
tah la, sebenarnya banyak dalam draft tuu tapi entah mengapa
entah la weyh, tak tahu la kenapa x post plak.

hari ni rasa macam bosan plus mendung dalam hati plus nebes jgk kot
tapi excited pun ada sebab esok aku nak balik rumah !
yes yes yes. dah 13 hari tau tak balik
so, campur esok , genaplah 14 hari sama dengan equal to
2 minggu atau dlm bahasa omputih 2 weeks ! aww. lama tuuu

memandangkan esok nak exam Muet,so, kena la jadi rojak sikit
haha. xleh la nak speaking semua nanti lagi korang tak paham
sebabnya aku punya english education takat cukup nyawa jew !

huu caner esok exam ni ? waa nebes woo !
tak kesah la. taram je la esok. wish me luck ya ?

pape pon, tak saba nak makan tengahari kat rumah.
ummi masak lauk pe ye esok ? tak sabar nak makan banyak-banyak,
makan makanan kat kafe ni tak sedap, semua rasa tak cukup.
tawar habiaq ,sayur pun  macam tak masak.
tapi telan je la sebab nanti lapo plak .huu terseksa je rasa. tapi tak pe lah,
kata nak berdikari kan ?

baru tak balik 2 minggu dah nak sedey
memang aku anak mak pun. tak kesah
lecturer aku pun cakap cam tuuu. huwaaa
ni baru dapat diagnos penyakit aku.

homesick ! oh yeah. aku homesick !
bukan rumah aku sakit.tapi aku yang sakit
sakit rindu . rindu dekat rumah tercinta.huu
ummi, abah, adik-adik aku, especially amir !

lolly dari mid. 

rindu nak main posing2 macam ni ! huu

okey, xnak dgr xpe -.-'

uyun , me and amir :)

okey, baru godek album lama-lama dlm lappy. hee
saya homesick dan saya tak sabar nak balik rumah !

p/s : tension jugak sbb tak dpt tgk konsert yuna gadis semasa esok. wahhaaaa. nape la esok ? buat la time aku free ke. adeyyyy .

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa