Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 14, 2011

sekian lama sudah



assalamualaikum ^^



warh. lama giler tak hupdate. kalau ada pun update nama-nama yg join GA jer. alhamdullilah. boleh la, sambutan pun menggalakkan. aku tak la taget ramai pun yg masuk kan, sekadar nak cari kawan-kawan blogger baru dan menghargai follower-follower aku.

yang buat tak sempat nak update, biasalah, sekarang kan sem akhir, tahun akhir, so, exam la, pe lagi, dah kali terakhir, kena la balun betol-betol ye dak, lepas ni, tak de dah nak ngadap buku tu study, haha. so, kena pikir lak masa cuti nak buat apa, melepak dok umah, atau carik keje, atau keje dari rumah. hee

macam-macam yang aku nak update, sebabnya, sepanjang ketiadaan aku dalam dunia blogging ni, macam-macam aku pi buat, pi utara, jalan-jalan cari pasai, g KL, jalan-jalan mengabihkan duit ngan membe dan banyak lagi la kan, almaklumla, last update, 3/05/2011. haaa.. kan lama tuu.

okeyla,tu je larh, mukadimah kite.mukadimah panjang berjela naaa. hee.tata. tunggu update dari saya ye :)



Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa