Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 14, 2011

nak tunjuk sikit hadiah !


assalamualaikum ^^

ya ya ya. aku tahu, dah memang terlambat sesangat larh kan. haha. baru skunk aku nak tunjuk menunjuk hadiah kat korang. hadiah pe ? eh, bukan hadiah GA aku, hadiah yang aku menang dari GA orang lain, haha. ingat tak satu ketika dulu aku penah menang 1st prize BSCH 3rd GIVEAWAY, oleh Cik Syufa yang comel lg adoreable tuu? mesti tak ingat kan ? sebabnya memang dah lama pun.

hampeh kan aku ? dah dapat hadiah, terus senyap, aku dapat, 10 april sekarang dah 14 may. Ya Allah, kemaen lame g.....okey, everybody, im sorrryyyy. -amir raja lawak. haha. sape penyokong amir ? dah terkeluar kan malam tadi? hee.

dan lagi satu aku menang 1st prize jgk, Twinscraftlife Lucky Draw tentunya dianjurkan oleh Twinscraftlife la kan, yg ni aku menang pada 24 april. okey, jom tgk gaya orang menang. haha.

muke bajet. amir yg capture. haha 
ni la shawl dari cik syufa ! hee
beli belah di pekan rabu

okey,tu la die, hadiah shawl merah mak ngah dari cik syufa, ni pulak hadiah 1st prize lucky draw dari twinscraftlife. jom usha !


soft toys . handmade tau ! hehehe

yg ni key holder tau :)


comel kan? rasa nak picit2 je. hee


okey, tu je la, nanti kalau lepas ni, menang ker, atau tetibe orang nak bagi hadiah ker, i upload ye. saje nak menunjuk. haha. bajet tak. macam korang kesah kan? hee. tak pelah, tau, korang dah selalu menang kan?so, kalau nak try menang lagi, masukla i punye GA. jom jom. 1st GA tau,,, jom jom !

sempat g promot tuu. hee. k daaa :) jgn lupa join tau syg syg sume tuu !

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa