Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 5, 2011

serabut serabai



hey hey. hari ni aku memang serabut. serabai. tunggang terbalik semuanya. huu. sedih gila. semalam konon-konon nak buat template jadi cun menarik tertarik . tiba-tiba hilang semua settings. xdek plak button undone kat situuu. huwaaa. nak nangis pun tak guna. lagi tambah parah sekarang kena guna line streamyx yang macam haram je kat kawasan rumah aku ni. huu. 


broadband ? ilek. tak de. wahhhh. dah la tak leh hidup tanpa online. huhu. kesian aku. pengonline tegar ni. newayyy, aku berusaha jugak nak menggembalikan keceriaan blog ni. thanx to mereka yg banyak buat tuto. nanti aku kredit korang ea. thanks a lot.


selain masalah dunia online, dunia nyata pun berkecamuk. ya, hell yeah, aku memang fail bab cintan cintun ni. harap pada takdir dan jodoh je la. ape nak buat ? dah terjebak cinta jarak jauh, sendiri mau tanggung la kan. last-last aku yang jadi serabut serabai tak supe orang dah ni. huuu. tak pe lah.


dan hari ni start balik keje. waaaa. harap-harap tak banyak keje hari ni. leh rest sikit kepala otak yang berserabut berkecamuk ni, semua rasa tak betoolll jer. haiyaaaa. help meee !


tak pe lah,every clouds has silver lightning kan ? tol tak ? sori kalau salah grammar ~ hee


tak de kena mengena. saje interframe.serabut nya aku niii


Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

Atiqah Razak said... Reply to comment

byk bersabar ye. template tak serabut pun. :)

made with love by fiqaliqa