Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 29, 2011

'Wanita' Spicy


okey. korang tahu kan gejala wanita-wanita spicy yang makin lama makin melambak-lambak, merebak-rebak sekarang ni ? spicy ? means tak original larh.memang dah lama dah kan gejala sosial yg satu ni ada kat Malaysia, tapi sekarang ni makin popular, sebabnya, dorang selalu keluar paper sebab macam-macam isu yang dorang nak. 


kadang-kadang kesian. ya, mereka menentang arus. so, banyak la rintangan kan. nak buat mcm mane, dah tu pilihan dorang.


sebelum ni aku ingat golongan ni boleh dibezakan dengan wanita asli. tapi silap. sekarang ni, dah dasyat sangat dorang punya perubahan weyh. aku pun tertipu.


seriyes aku tertipu.macam ni, kan dah keje aku serve customer, satu hari tu, dari jauh lagi aku dah nampak dua Hamba Allah ni, seorang pakai tudung, seorang free hair, kaler perang. hmm. ingat omputih ke nak kaler rambut ?erk ~


aku buat bodo je la, yela, dah macam biasa je dorang ni, apa yang lainnya ? tiba-tiba dorang beralih kat kaunter aku. wangi beb ! seriyes ! cun lak tuu. tapi bila dia keluar kan je suara emas tu ! okey sah ! spicy, tak ori !

spicy  ke ori ?
aku jadi takut. haha. tak semena-mena kan ? haha. nebes kott. 1st time kena being friendly tapi tak ikhlas. ahahaha. dorang memang friendly weyh, sembang lama kottt. aku rasa kalau dorang ni lelaki tulen, mesti aku dah jatuh hati, dan sure lah muka dorang hensem ala aaron aziz. ahaha. malangnyaaaaa.... spicy !

our loved Fatin Liyana, for sure ori :)

lihat, sudah semestinya yang ori lagi cun kan ? ahaha. dah-dah la jadi dua alam ni. lelaki sekarang dah sikit. tolonglah weyh ! im begging u guys ! stop pretending .its a sin. u know, but u act like u dont know. ke tak takut azab bang oiii ? hmm. 


eh eh, picture ni mcm related plak, gojes FL mcm cakap, Lu pikir La Sendiri ! ahaha.

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa