Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 15, 2011

Tahniah & Terima Kasih


masih ingat tak blog Fiqaliqa Fashionista ni dulu pernah buat giveaway :) Fiqaliqa Fashionista 1st Giveaway. so, antara hadiah giveaway tu ialah aku masukkan dalam blog list 'winner' kat dalam blog, dengan harapan dapat la kongsi trafik sikit dengan para pemenang, walaupun blog aku sendiri tak berapa nak ada trafik. hehe ==' so, hari ni genap la lima bulan tak silap tempoh dalam blog list tu, jadi, esok dah tak de la blog list 'winner' tu. apa pun aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak yang sudi join giveaway tu dan tahniah pada yang menang, walaupun hadiah tak seberapa. tehheee ==' kalau ada rezeki boleh la buat giveaway lagi. hehe.


sementara tu, korang tahu kan Segmen Tambah TrafIk Blog ? tadi baru blogwalking sikit je, adalah dalam 25 blog. padahal dalam list 160 blog. mak aihhhhh.tak pelah, sehari 25, lima hingga nam hari dapat la aku terjah semua kan ? harap harap la. huu. sebab rasa tak patut plak sekadar join, tapi tak bagi komitmen. orang lain yang join dan terjah menerhah, aku baru nak mula. haiyaaa. sori yewp. sekarang dan mula balik kerja setelah mengganngur selama sebulan setengah. haha. tu yang jadual pun dah lain. kureng sikit masa tuu. huu.


nak tahu lanjut pasal Segmen Tambah TrafIk Blog ? klik ajaaaa :)



oh. gambar tak de kena mengena dengan entry mahupun aku. haha. aku cuma suka dia, dan lagu dia. dulu dalam AF rasanya dia tak seOHSEM sekarang. wooo. Amir Jahari, u just got a new Big FAN. hee :)


layan okeyyy ? sure suka :)




Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa