Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 23, 2011

Melepaskan Sahabat


berdua je la kami ;(

huuu. salam tengahari semua. lama gila aku tak dok lepak depan lappy menaip satu dua entry. haiii. kata blogger sejati kunun. huhu.aku pun tak tahu la bila aku dah mula tak menghiraukan blog ni, macam kesian, sedih pun ada. cerita pasal mood sedih, memang sekarang aku macam rasa sedih, terharu campur campur dengan rasa bangga pun ada. bercampur aduk perasaan aku ni.

kalau korang ada perasan entry lepas aku pasal tahniah untuk kawan aku yang dah pun bernikah pada 16/12/2011. aku kenal pengantin perempuan aka ct ni dah lama kot. dari skolah rendah. huhu. masa kat Kapar, Klang lagi. dari darjah satu sampai darjah 6.then kitorang berpisah lepas UPSR, sampai form 4, tiba-tiba kitorang berjumpa balik. macam kuat je jodoh kan ? sejak berjumpa balik, aku rasa kitorang jadi bertambah rapat ditambah pulak dengan sorang lagi bff, iaitu poja :) hehe

bertiga lebih happening
bila dah bertiga, tambah seronok gila. haiii rindu zaman sekolah ! banyak kenangan kot. pergi ti dengan poja , ct, 1st time kau lepas kot g jauh ngan membe2. haha. kelakar pun ada.newayy, sekarang ct pun dah naik satu stage lain, alam perkahwinan dan akan terbang ke Sabah ikut hubby dia. huu. tah bila la plak jumpa lagi. aku pun tak tahu. 

rasa sedih, terharu pun ada. dah la masa ct bersanding baju merah hitam aku tak dan nak tangkap gambar. huhu. tapi xpelah, memori tu lagi penting. akan aku ingat sampai bila-bila.

entry ni belom nak cerita lagi pasal majlis kahwen tu, just nak selitkan beberapa keping gambar masa majlis malam berinai, tapi kitorang datang lambat, yelah, sampai dari seremban ke tapah pun lambat, bas la lembap sangat. haha. dengan penat-penat, lepas mandy terus g singgah rumah ct nak tengok dia n kawan-kawan lain yang datang malam tu. 

bye bye kawan !
sriyesly ct, aku macam waw gila tengok hang. cam tak caya nak kawen dah kawan aku sorang ni ! huhu, but surely im happy for you. tengok muka kaw memang berseri-seri plus bahagia gila kot, so, aku tumpang bahagia ok :) dan aku kena terima hakikat la kaw dah jadi isteri orang, tak boleh buang tebiat lagi macam aku taw, hehe

ct and poja :)


bff forever !

aku tak  tahu la kenapa aku rasa cam emo plak kan. sedih jer. 
huhu. rasa nak nangis kot. haha .sayang gila kat ct. 
hmm semoga terus menjadi isteri yang solehah okey ? lahirkan anak kembar tauuu. heee
p/s : byk gambar menyusul nanti ye, part bersanding plak ! tunggu k :)


Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

0 suka komen:

made with love by fiqaliqa