Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 29, 2012

What Im Doing Rite Now


hai, saya tuan blog. in case kamu kamu dh lupa. hehe :)

Its been a while im not updating any stories here. oh. poor my blog. ya,hr ni special day kan ? 29 FEBRUARY 2012. its leap year. Happy Befday la sape2 yg sambut befday hari ni.hehe. oleh sebab tu la, aku pun nak jgk ada entry di hari yg special ni. hehe. 

newayy, sebenarnya skrg ni aku tgh tunggu masa je nak masuk U. hehe, Alhamdullilah, ada rezeki dapat sambung belajar, memang cita-cita aku nak ada degree sebelum aku kawen. hee.tak lah. at least sebelum aku umur 28 tahun , U mana ? UITM :) hee.

walaupun sadly to say yg UITM kdg2 jd pilihan terakhir ramai membe membe aku, kdg2 aku jgk.huhu. tp, tgk lah, situ jgk rezeki aku. hee :) syukur sangat-sangat, asalkan dapat masuk U ! hee :) aku rasa, biarlah selagi muda ni kalau nak belajar, lagi-lagi perempuan, nanti kalau dah kawen ke, dah berfamily la, aku tak rasa aku nak belajar lagi time tu. masa berfamily adalah untuk family, nanti takut kurang kasih sayang plak anak anak aku. hee.

in case la ive been given a chance futher study kat oversea ke, mmg aku amek la. hahhah. dengan anak-anak aku angkut. hahhahah. amboi. panjang cita-cita ye dakk. tu lah, lama dah tak membebel. hehe. ha, sape-sape yg baru nak masuk UITM Shah Alam, leh la hello hello, mana tahu, satu kos. hehe :) so, whtim doing rite now ialah menunggu hari nak memulakan life as a student back :) pray for me. semoga rajin-rajin study :) hee


cant wait !



Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

made with love by fiqaliqa