Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, November 2, 2013

macam femes je, macam femes jerr


terasa femes, macam femes jer, macam femes jer, sampai kat Sabah ada yang kenal kaw. hahha. pada yang berkenaan. haha. dah alang alang datang tu. klik klik la iklan tu sikit. haha. boleh jugak beli pearl ke, seafoodke kat sabah ni. aha

anyway, iolls currently dekat Sabah bahhh. academic visit for Strategic Management and Workshop subject. story mory upload nanti. macam macam genre story ada. pilih ja nak yang mana. hehe

almaklumlah. bila dah reramai ni banyak perangainyee. yang aib, yang tak aib, yang menyakitkan hati, yang menyejukkan hati. haha. tungggu yeee nanti

mesti korang akan rasa macam best jerr macam bestt jerr Sabah. haha.

amek dulu satu picture of the day ni  :

 tu diaaaaa ! mengundang sangat kan ! tunggu story nanti, hihi


-jangan lupa klik iklan sikit- hihi :p


Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

7 suka komen:

Nur Fatin Izzati said... Reply to comment

Besarnya udang. Bestnyaa!

CikPuanTatie said... Reply to comment

perghhhhhhhhhhhhhh kenapalah post gambar begini memalam ?? ya ampunnnnn... dah kelaparan balik

fiqaliqa said... Reply to comment

@Nur Fatin Izzati hihi besar kannn. menggoda sangattt

fiqaliqa said... Reply to comment

@CikPuanTatie hehhe picture of the dayyyy kononye. hehehe. menggoda sikitttt

haney said... Reply to comment

yeayyy akak blogger pemes da update blog!!! waaaaaa!!! ahahhahah :P

fiqaliqa said... Reply to comment

@haney

EH EH BLOGGER FOLLOWER 1000 ++ KOMEN KAT KITE LA. HIHI. TERHARUUUU

surayahussin said... Reply to comment

oh ni yg aku jmpe kt rumah terbalik tu kan?

sory..xnk klik iklan..ahaha

made with love by fiqaliqa