Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, July 17, 2011

siapa tak suka kalau FREE


hye hyaip. hee.ha, sape yang suka barang free? sape pulak yg tak suke? hmm. logiknyaaaa, sape yang tak suke barang free kan ?aku pun suke jugeee. 


well, semalam aku dapat hadiah free.lepas join contest ni > KLIK SINI <  time nak join ni, aku maen-maen je. pastu punya pemalas, letak header blog ni je. hee. tiba-tiba ada rezeki, dan semalam aku dah dapat dah hadiah tu, shawl corak ala-ala animal gi tuu. awww. > cik kesya < ni tau je aku sekarang tengah suke theme animal animal ni. ehehhe. nice sgt shawl tuu. lagi-lagi free :) ehehe


well, animal theme is in now and forever ~


tp aku penah terbaca yg lelaki tak dpt terima satu je fesyen wanita ni, iaitu baju-baju atau ape-apa je la yg di pakai oleh kaum hawa bercorak ala-ala haiwan ni, atas dasar fesyen.  betollll kah ??


so, apa lagi, time tu baru balik kenduri doa selamat sempena > nisfu syabaan < sekali, punya excited, amek gambor terus, sarung je shawl . haha

FREEBIES ? oh i likeeee !
excited habis tak ketahuan hala -.-' 

so, tahu la ape lagi bila dh dpt chances dan kameraaaa ~

posing habis-habisan tak ingat dunia

pengaruh antm ~

okey. jangan muntah lagi.ahahaha. 
sila tahan duluuuu

if u think im pretty ? im pretty in my own way ~
if u think im ugly, im ugly in my own way .

ape de hal ? gua okeyyy. just say it , do it, believe it
ur self is ur own property :)

rezeki jgn tolak, jgn sombong kata tak suke benda free ~ daaa.


Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

1 suka komen:

Mr.Superman said... Reply to comment

abg ske mkn free.mau blnje abg x?wahahah ;))

made with love by fiqaliqa