Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 30, 2012

Makan-Makan Di Kenny Rogers Roaster


hye. selamat tengahari. dah makan ? kalau belum boleh la usha-usha segmen Makan-Makan kali ni. hehe. tah sejak bila aku ada segmennnn. hee. pape je la aih. kali ni Makan-Makan di Kenny Rogers Roaster . Bunyi macam sedap. tapi sedap ke makanannya sesedap namanya ? hmm. jom kita tengok.



Pendahuluan . Sepatah Empat Puloh Kata.
hmm sampai sampai je, kawan-kawan dah memang sedia dengan hidangan masing-masing. haha. oh ya, aku lambat. thats y la dorang punya hidangan dah sampai tapi aku tak sampai sampai lagi. ya ampunnn. jalan jem kot. hee. plus g isi minyak la ape la. hehe. akhirnya, sampai jugak la dekat Jusco Seremban 2 tu haa. mana lagi nak g kan. kat seremban ni apa yang ada. buhsan woo. bersyukur la apa yang ado.

So bila sampai je , aku ni dah la first time nak dine-in kat situ, sebelum ni take-away je kot. rasa cam lain plak.malu pun ada. yolah, abang waiter ni macam nak serve tak nak serve je. aku rasa dorang perlu la peramah sikit. First, kenalah cadangkan kat customer menu apa yang baru, yang sedap, ni takkk. dah nampak muka aku yang blur-tak-tahu-nak-oder ni, boleh lak muka dia lagi blur dari aku ? haiyaaa. so, aku maen taram je la oder apa. nak oder menu baru Dynasty Chicken tu, membe dah oder, katanya macam tak sedap. so, aku kengkonon nak yang lagi sedap, aku maen oder je la. tunjuk punya tunjuk, haa. dapat dah apa yang di-oder.

Biasa-biasa jerrr.
Banyak la aku punya patah perkataan kan ? hee. sorry. ok, jom lah tengok apa yang aku Makan-Makan tu ye.



ha, tu lah diaa. hehe.oh sorry, lupa nama menu ni. hee.

1- dia ada dua drumstick, sos original sebab hari tu aku rasa bbq tak sedap, so try lah original. 

2- 3 side dishes, buah-buahan, salad dan vegie mayo kot. haha. side dishes korang boleh pilih nak apa.

3- aku ni tengok gambar je masa kat menu, sekali datang menu tu tak dek nasi le plakkk. so , kena la tambah nasi semangkuk. haiyaa. noob betul.

4- Muffin. tapi sedih gilaa.abang waiter tak bagi tahu aku yang kita boleh pilih nak flavor apa tok muffin tuu. hampagas tol. dah la i ni baru first time cik abang oi datang dine-in. huu. so, aku dapat vanilla. kalau coklat lagi sedap weyhhh.

oh lupa, yang paling masyuk skali, air dia. ni haa.


terbaik wok !
seriyes termimpi-mimpi !


Chocolate Caramel Blended. kalau tak salah aku la. hee. tapi memang masyuk gila, boleh buat termimpi-mimpi kot air ni. perghhh. sedap gila weyhh.seriyes sedap dan berbaloi. tapi bagi makanan tu agak kecewa sikit laa. huhu. kot aku reti nak oder mungkin sedap la. tapi nak buat caner, first time kan, so, terima je la. nasib baik air dia pengubat kekecewaan. hehe

Kesimpulan . Satu Dua Kata.
kesimpulannya, bajet kalau nak makan kat sini, sorang 30++ la. tapi aku kena hari tu 40++ sebab dok tambah nasik la, itu lah ini lah. haha. tak tahu oder katakan. noob. makanan aku bagi 3 bintang je la, air 5 bintang aku bagi. hehe. sedap gilass air tu weyh.


dah mahal, so kena la kasi licin. hehe. tu pun nasi semangkuk dah pass pass kat membe. hehe. banyak kot. tak larat den. hehe. okeylah, tu je kot. lain kali kalau nak g kenny rogers, korang oder betul-betul k, jgn noob macam aku. hehe :)

Terima Kasih Sudi Baca :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Like la Page Fiqaliqa Fashionista sekali yee :)

3 suka komen:

::Misz sunsWeetz:: said... Reply to comment

wow kenny la hihi yummy

http://sunsweetz-miszsunsweetz.blogspot.com/2012/01/retis-remy-ishal-da-ada-bloghuhu.html

Unknown said... Reply to comment

ok fine sedap!
tp ak tak pernah mkn nasi lagi, boleh try nanti.. :)

yunk, herbalife mmg bagus utk kesihatan :)

~~Miss Diela~~ said... Reply to comment

saya suka muffin vanila ... hihihi
dap dap dap ...
terliur dah ...hehehe

made with love by fiqaliqa